Gang van zaken

 

1) Als u een apparaat wil aanbieden, dan kan dat op de dag zelf binnen onze openingstijden. Aan het         begin van de middag is het het drukst met aanmeldingen. Het kan zijn dat u dan even moet wachten     voor u geholpen wordt. Later in de middag is de kans op wachten kleiner. 

2) U kunt om inschrijftijd te besparen het inschrijfformulier van deze site downloaden en ingevuld             meenemen op de reparatiemiddag. U kunt u ook alvast via een mailtje aanmelden. U stuurt dat naar        reparatieclubwzv@gmail.com.                                                                                                                     Graag met vermelden uw telefoonnummer, email, naam en adres en soort apparaat.                                 Het is voor ons handig als u merk en typenummer meestuurt.

3) We bezien het defecte apparaat, beoordelen of we mogelijkheden zien tot reparatie en noteren uw gegevens (voor zover niet bekend) en van het apparaat.

4) Op het inschrijfformulier staan ook onze voorwaarden vermeld.
U ondertekent het formulier voor akkoord, waarmee u tevens bevestigt het apparaat niet kort tevoren op een rommelmarkt te hebben aangekocht etc. We zijn ieder graag van dienst, maar er zijn grenzen. Meer hierover op het tabblad 'voorwaarden'.

5) Onze reparateurs hebben altijd hun bezigheid en gaan meestal pas naderhand met uw defecte apparaat aan de slag. 'Klaar terwijl u wacht' komt dus zelden voor.

6) Als er met reparatie hogere kosten dan 10 euro gemoeid zijn (vervangende onderdelen bv.) nemen we te voren met u contact op.

7) Als het apparaat weer in orde is, of het is ons niet gelukt het voor elkaar te krijgen, nemen we met u contact op. We spreken dan ook een tijdstip af wanneer u het apparaat kunt komen ophalen.
In principe weer de 1e dinsdagmiddag van de maand.

Voor vragen: reparatieclubwzv@gmail.com